پاورپوینت اعتبارات اسنادی

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
توضیحات:
پاورپوینت حاوی نکات کلیدی درباره اعتبارات اسنادی یا LC ، در 17 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
در دنياي امروز ، کشورها براي توليد و مصرف نياز به کالاهاي يکديگر دارند. هيچ کشوري بي نياز از توليدات ديگر کشورها نيست. به همين منظور اشخاص و موسسات ، بعضي از کالاها ومواد اوليه مورد نياز خود را ازطريق مکاتبه یا مراجعه مستقيم از کشورهاي ديگر خريداري مي نمايند.
خريد کالا از کشورهاي ديگر داراي خطراتي بيشتر و پيچيده تر از خطرات خريد کالا از داخل کشور مي باشد. چون سفارش خريد کالا از کشورهاي ديگر معمولا بدون مذاکرات حضوري و بصورت مکاتبه انجام مي گيرد. خطرات خريدهاي خارجي به اين علت اهميت بيشتري پيدا مي کند که خريدار در موقعيتي نيست تا بتواند وضعيت و اعتبار فروشنده در کشور ديگر را به آساني فروشندگان داخلي مورد ارزيابي قرار داده و در صورت عدم اجراي تعهدات توسط فروشنده ،اقدامات قانوني را به بعمل آورد . زيرا اقدامات عليه وي بسيار دشوار و پر هزينه خواهد بود.
براي رهايي از مشکلات و خطرات بازرگاني خارجي بانک ها با شبکه گسترده در سطح جهان به صورت شعبه و نمايندگي و کارگزاري میتوانند از طريق گشايش اعتبارات اسنادي ريسک و خطرات مربوط به وارد کنندگان کالا را به حداقل رسانند. البته گشايش اعتبارات اسنادي شرايط خاص خود را دارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف
swift
مزاياي اعتبارات اسنادي
ارکان اعتبارات اسنادي
انواع اعتبارات اسنادي (از لحاظ زمان پرداخت ارز )
يوزانس داخلي (Refinance)
چرخه عملیات
و ...
...
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 16327 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:2,041 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت